Házirend
Érvényes: 2025.08.01-től, visszavonásig
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Jelen szabályzat a Staff House Zrt által üzemeltetett Dorm Nest Budapest (a továbbiakban „DN Bp”) szálló épületére vonatkozik és minden lakó számára kötelező érvényű.
A Házirend célja az egymás iránti kölcsönös tiszteleten és megértésen alapuló, súrlódásmentes együttélés feltételeinek biztosítása, a jogok és kötelességek egyensúlyának megtartásával, túlszabályozottság nélkül. A házirend meghatározza a Staff House Zrt által üzemeltetett szobákban és a hozzájuk tartozó közös területeken („lakhely”) a lakhatási lehetőséget ténylegesen igénybe vevő, valamint egyéb ott tartózkodó személyek jogait, kötelezettségeit, illetve egymással szemben tanúsított magatartásukat. Mindez tartalmazza az alapvető szabályokat, amelyek a társas együttéléshez nélkülözhetetlenek, továbbá a Házirend kiterjed a lakóépület, ingatlan, helyiségek és az eszközök rendeltetésszerű-, és biztonságos használatára, azok állagának megóvására és tartalmazza a további vonatkozó, de külön jogszabályban nem rögzíthető követelményeket.
A Dorm Nest Budapest üzemeltetőjeként a Staff House Zrt jogosult a Házirendet bármikor egyoldalúan módosítani, amelyet a DN Bp weboldalán (www.dormnestbp.hu) tesz közzé.
A Házirend hatálya kiterjed a DN Bp / lakhely teljes területére, azaz a használt ingatlan minden helyiségére és mindazon személyekre, akik a lakhelyre belépnek, azt használják, állandó vagy ideiglenes jelleggel ott tartózkodnak. A lakónak, látogatónak vagy más belépő személynek kötelessége betartani a házirendben foglalt szabályokat, amelyek megszegése az és az épületből történő kizárását vonhatja maga után, valamint egyéb jogkövetkezmények alkalmazására is sor kerülhet. Bérleti szerződés érvényességi idejében, valamint az épületben tartózkodása idején minden lakó köteles maradéktalanul betartani a DN Bp és az üzemeltető (Staff House Zrt) munkatársaitól kapott valamennyi, az épület használatára és működésére vonatkozó szabályzatokkal kapcsolatos utasítást.
HÁZIREND LAKÓK RÉSZÉRE
Érkezéskor a kijelölt szobákat elfoglalni csak a bejelentő lapok, a „szobaleltár” illetve az egyéb dokumentumok és nyilatkozatok kitöltése után lehetséges. majd az esetleges eltéréseket a DN Bp számára írásban jelezni: supportbp@dormnest.hu email címen. A lakói visszajelzés hiányával, vagy megadott 48 órás határidőn túli visszajelzéssel a lakó kifejezetten elfogadja az átvett szoba „szobaleltár” dokumentum szerinti pontjainak megfelelőségét, rendben létét, azaz, a szoba DN Bp által vállalt állapotának, felszereltségének hiánytalanságát és megfelelő állapotát. A DN Bp képviselője a lakó kijelentkezésekor ellenőrzi az adott szobát és a bejelentkezéskor rögzített „Szobaleltár” tartalmához viszonyított eltérések, az újonnan keletkezett károk / hiányzó leltári tételek költségeit a DN Bp üzemeltetője, a Staff House Zrt a szerződő félre (lakóra) hárítja. A DN Bp jelen dokumentumban is rögzíti, hogy a szobába történő beköltözéskor fellelhető és a „Szobaleltárban” rögzített, a szobába bekészített eszközök, felszerelések a DN Bp (Staff House Zrt) tulajdonát képezik. Amennyiben a beköltözéskor elkészített, a lakó által aláírt „szobaleltár”-ban nem kerül rögzítésre hiányosság, sérülés, úgy a DN Bp az adott szobát teljes leltárral és hibátlan állapotban átadottnak tekinti.
A lakó, legkésőbb a bejelentkezésig köteles a DN Bp üzemeltetője részére a szükséges banki adatait pontosan és hiánytalanul megadni. Amennyiben szükséges, a DN Bp erről felszólítást küldhet. A felszólítás ellenére elmulasztott, hiányos vagy hibás adatszolgáltatás a szállásról történő kizárást vonhatja maga után. Amennyiben a lakó a kaució (depozit) visszautalásához hibás vagy nem megfelelő bankszámla adatokat ad meg, a DN Bp nem vállal felelősséget a visszafizetés szerződésben rögzített határidejének tartásáért. A többszöri banki átutalásból adódó többlet banki költségek ebben az esetben a lakót terhelik. Amennyiben a lakó előre, banki átutalással fizetett, de nem vagy hibásan adta meg a banki adatait, úgy a DN Bp az előre fizetés során használt bankszámlaszámot tekinti az érintett lakó hivatalosan megadott bankszámla számának.
Az időjárás okozta károk elkerülése érdekében a lakóknak gondoskodnia kell róla, hogy az ajtók és ablakok az adott szobában és a szobán kívül is zárva legyenek szél, eső, hó vagy fagy esetén. Amennyiben az időjárási körülmények miatt kár keletkezik a szobában és/vagy az ajtóban/ablakban, akkor ennek helyreállítási költségét az üzemeltető egyenlő arányban elosztva a szobai lakóira terheli, melyet a lakók kötelesek megtéríteni a DN Bp részére.
A bejelentkezéskor a lakók a szobákhoz tartozó kulcsot kapnak. Mivel szükséges (vész)helyzetben akadályozza a bejutást, a szoba ajtajának zárjában kulcsot hagyni TILOS! A kulcs elveszítését írásban (e-mailben) kell jelezni a Recepció felé. A zárak újbóli beszerzésének és beszerelésének költségeit az érintett lakók / db díjat von maga után. Kijelentkezéskor valamennyi kulcsot vissza kell adni.
Amennyiben a lakó hibát / üzemzavart észlel szobájában, kérjük, azt haladéktalanul jelezze a DN Bp munkatársainak a dormnest.reports.hu weboldalon. A DN Bp karbantartója munkanapokon – akár előzetes értesítés nélkül – 9 és 17 óra között beléphet az érintett szobába a szükséges javítások elvégzése érdekében. Az általános, mindennapi hibajavításokon túl a szobák és berendezéseik minőségének megóvása érdekében a DN Bp munkatársai havonta szoba ellenőrzést tartanak, melyek lebonyolításában a lakók kötelesek együttműködni. A szobaellenőrzés időpontjáról a DN Bp 7 nappal korábban előzetesen értesíti az érintett szoba lakót. A lakók távolléte esetén a DN Bp munkatársai min. 2 fő, maximum 3 fő jelenlétével valósítják meg a szoba ellenőrzést.
Fontos a számunkra, hogy a közösségi területeket és az általánosan hozzáférhető tereket tisztán tartsuk lakóink részére, ezért a DN Bp közösségi tereinek takarítását munkatásaink naponta elvégzik. A szoba felszereléseit nyilvántartásban szereplő berendezési tárgyait a lakók kötelesek a megfelelő gondossággal kezelni. A szobák rendszeres takarítása az adott szoba lakóinak feladata és kötelessége. A szoba tisztaságának rendszeres ellenőrzését a DN Bp munkatársai végzik, ehhez a szobába való bejutást a lakóknak minden esetben kötelezően biztosítaniuk kell. A szobák ellenőrzése nem tagadható meg, az eljárás akadályozása, meghiúsítása írásbeli figyelmeztetést, súlyos esetben a szerződés rendkívüli felmondását vonja maga után.
A szobát a lakó kijelentkezésének napján (ami a szerződés utolsó napján 10.00h) ugyanolyan állapotban – tisztaság, általános állapot – köteles az üzemeltető részére az átvételkor (beköltözéskor) rögzített állapotban átadni. Amennyiben ezt a lakó nem biztosítja, úgy a DN Bp lehetőséget biztosít a takarítás megrendelésére, melynek Amennyiben a kiköltöző lakó(k) a megfelelő tisztasági és rendezettségi állapotot nem biztosítják a kiköltözéskor előírt időben és módon, és a szükséges plusz takarítás szolgáltatást sem rendelte meg az üzemeltetőtől, úgy a takarítás fent rögzített költségét az üzemeltető az összeget: vagy levonja a lakó által biztosított depozitból, vagy egyszerűen egyenlő arányban áthárítja, kiszámlázza az összeget a szobai lakói számára. A DN Bp munkatársai miden kiköltözést követően nagytakarítást végeznek, ezért arra kérjük lakóinkat, hogy az adott szoba közös területén hagyott személyes tárgyakat pakolják el, ugyanis a nagytakarítás során ezekért a DN Bp nem vállal felelősséget.
A közösségi és közös használatra szolgáló helyiségekben és területeken napszaktól függetlenül tartózkodni kell minden, mások nyugalmát zavaró zajos magatartástól és tevékenységtől. Az alkohol fogyasztása ezekben a helyiségekben is szigorúan TILOS! Kérjük lakóinkat, tartsák tiszteletben a többi lakó nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják, különös tekintettel 21:00 és 08:00 óra között.
A közösségi helyiségekben lévő tárgyakat a szobába vinni, bútorokat a szobákból kivinni, azokat a szobán kívül tárolni TILOS!
A közös használatra szolgáló és közösségi helyiségeket tisztán kell tartani, ill., használat után tisztán és rendben kell átadni. Aki bármilyen módon a közös használatú helyeket, illetve területeket az üzemszerű és szabályos használatból eredő mértéken túlmenően beszennyezi vagy megrongálja, köteles a szennyeződést saját költségén haladéktalanul megszüntetni, (ideértve: recepció, lépcsőházak, folyosók, udvarok, zöldfelületek, konyhák, mosókonyhák, társalgók, tanulószobák, liftek, WC és a zuhanyzó szennyezését is) illetve az okozott kárt megtéríteni. A teljes szálláshely közös használatú részeit a lakóknak megfelelő gondossággal kell kezelniük. Esetleges rongálás és/vagy káreseményt azonnal jelenteni kell a Recepciónak (supportbp@dormnest.hu). Kérjük, a közös helyiségekben elhelyezett eszközöket, gépeket lakóink csak azok telepített helyén használják, azokat nem mozdítsák el, ne vigyék el az adott eszköz eredeti helyéről, ne vigyék be szobáikba. A lakóknak törekedniük kell az eszközök tisztán tartására, egy nem várt esemény (pl.: étel „felrobban” a mikróban) esetén az extra takarítást az illetékes lakónak kell elvégeznie. A DN Bp épületében és ingatlanán TILOS engedély nélkül változtatásokat végrehajtani, akár táblák, poszterek, öntapadó matricák elhelyezésével is. Az ilyen jellegű változásokat a DN Bp a károkozó költségére állíttatja helyre.
A Dorm Nest Budapest ingatlanának területére, épületébe TILOS mindennemű drog, kábítószer és tudatmódosítószer bevitele! Drog birtoklása, termesztése, árusítása, valamint a drogfogyasztás a Dorm Nest épületében és az épület körül szigorúan TILOS és a törvény tiltja. Ennek az előírásnak a megsértése a szerződés megszüntetését és rendőrségi feljelentést von maga után. A közösségi és közös használatra szolgáló helyiségekben és területeken napszaktól függetlenül tartózkodni kell minden, mások nyugalmát zavaró zajos magatartástól és tevékenységtől. Az alkohol fogyasztása ezekben a helyiségekben is szigorúan TILOS!
A lépcsőházakban, folyosókon, közösségi területeken és alagsori lejáratokon nem engedélyezett bútorokat, bicikliket vagy egyéb tárgyakat elhelyezni (ezzel leszűkíteni a menekülési útvonalakat). Az érintett területeken található tárgyakat a DN munkatársai az azokat oda elhelyező lakó költségére eltávolíttatják. A tűzveszély megelőzése érdekében a szobákban és az épületben nem tárolhatók gyúlékony tárgyak, anyagok. Az épületben nem engedélyezett a rollerek, biciklik és egyéb közösségi közlekedési eszközök tárolása. A közlekedési eszközök biztonságos tárolására a DN Bp külön, tetővel ellátott helyet biztosít a főbájárat közelében. A szabály megsértése 25.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díjat von maga után.
Tűzvédelmi okok miatt, és a nemdohányzókra való tekintettel nyílt láng használata, illetve a dohányzás, valamint, bármilyen elektronikus, dohányipari termék fogyasztására/használatára alkalmas eszköz és az e-cigaretta használata a szobák és az épület valamennyi zárt közösségi és általános területén (beleértve a lifteket és ablakpárkányokat is), szigorúan TILOS. Az ebből adódó esetleges károkat minden esetben az érintett lakónak/lakóknak kell megtérítenie. A szabály megszegése esetén a szobába bejelentkezett lakók 10.000 Ft kártérítési díj megfizetésére kötelezhetőek. Dohányzásra az épület bejáratától 5 méterre található dohányzásra kijelölt helyen van lehetőség.
Nyílt láng használata, illetve a dohányzás a tűzjelző téves riasztását okozhatja (beindul a tűzriasztó tényleges veszély fennállásának hiányában is). A téves riasztásban érintett szoba (forrás) lakói kötelesek megtéríteni a riasztás alapján a helyszínre kiszálló tűzoltó egység kiszállásának minden költségét, annak összegétől , valamint, a tűzjelző rendszer kötelező felülvizsgálatának és a szabálytalan lakói magatartásból eredően szükségesség váló esetleges javításának díját.
Tűzijáték, petárda tárolása és használata mind az épület területén, mind annak kertjében TILOS. A szabály megsértése 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díjat von maga után. A füstérzékelők és egyéb, a tűzoltórendszer részét képező eszközök, érzékelők letakarása szigorúan TILOS, ennek megsértése 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díjat von maga után. Hangos vagy néma téves riasztás esetén 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díj kerül kiszámlázásra.
A kommunális hulladék és egyéb hulladékok helye az erre a célra elkülönített tároló. A WC-k semmilyen körülmények között nem használhatók bármely jellegű szemét (pl. ételmaradékok, használt sütőolaj és hasonló hulladékok) eltávolítására. Törmelékek és nagy terjedelmű hulladékok nem helyezhetők el sem a hulladéktárolóban, sem a házban, sem a hozzá tartozó ingatlanon. Saját szemetedet neked kell a hulladékledobóba, vagy a hulladéktárolóban a megfelelő tárolóedénybe elhelyezned. A szemetet az arra kijelölt konténerekbe kell tenni – nem mellé. A szobaajtó elé, illetve a folyosóra szemetet kitenni ideiglenes jelleggel is TILOS. Hulladék elhelyezése a folyosókon vagy a hulladéktárolóban a kukák mellé 10.000 Ft büntetést és 5.000 Ft adminisztrációs díjat von maga után, amelyet a szobai bérlői egyenlő arányban kötelesek megfizetni a DN Bp üzemeltetője részére.
A lakók általi állattartás (eb, macska és más kedvtelésből tartott állatok – bele értve a halakat is) a DN Bp területén nem engedélyezett, TILOS!
A lift személyfelvonóként üzemel, ezért használata kizárólag személyek számára, illetve megemelhető csomagok szállítására engedélyezett. TILOS a lifttel túlméretes tárgyakat szállítani, illetve TILOS a lift rongálása, beszennyezése, valamint a liftben kihelyezett plakátok eltávolítása. Kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy a felvonó ajtaja használat után becsukódjon. A lift megállítása az egyes szinteken a lehető legrövidebb ideig tartson. A lift külső és belső felületein TILOS reklámokat, apróhirdetéseket elhelyezni. Mint a DN Bp épületében és környezetében rendszeresített gépek, berendezések esetében, úgy a lakók a lift használata esetében is teljes felelőséggel tartoznak.
A DN Bp épületének közvetlen-, kerítéseken belüli területein a szemetet a kihelyezett szeméttárolókba kell gyűjteni. Ez különösen érvényes a cigaretta csikkekre, amelyeket a dohányzásra kijelölt területen, az erre a célra kihelyezett hamutartókba kell helyezni. A szobákban keletkezett és összegyűjtött hulladékot nem engedélyezett az udvaron kihelyezett, kisebb méretű szemetesekbe elhelyezni. Fentiek be nem tartása 10.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díjat von maga után. Kifejezetten TILOS motoros meghajtással szerelt gépjárművek a Dorm Nest járdáin történő parkolása. A szabályt megszegő jármű tulajdonosa teljes felelősséggel helytáll és megtéríteni vállalja a tiltott területen leparkolt jármű eltávolításának költségeit.
Az épület közösségi területein elektronikus megfigyelőrendszer működik vagyonvédelmi és biztonsági céllal. A kamerák letakarása, elmozgatása vagy működésének befolyásolása szigorúan TILOS. Ennek megsértése a szerződés Dorm Nest általi felmondását vonhatja maga után. A felvételeket a DN Bp üzemeltetője a vonatkozó GDPR szabályoknak megfelelően tárolhatja.
A közbiztonságot veszélyeztető eszközöket (a konyhai felhasználáshoz indokolatlan méretű pengével, vágóéllel rendelkező szúró- vagy vágóeszközök, dobócsillag, rugóskés vagy testi sérülés okozására alkalmas egyéb tárgyat kilövő készülék: pl. íj, számszeríj, francia kés, szigonypuska, parittya, csúzli, ólmosbot, gumibot, boxer, elektromos sokkoló, 20g töltőanyag tömeget meghaladó gázspray, stb.) a lakhely területére, szobáiba, közös területeire bevinni TILOS!
További rendelkezések:
A Dorm Nest jogosult a lakóval kötött szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha a lakó nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát (vagy a szálláshely más területeit), vagy az adott helyiség felszerelési tárgyait, gépeit, eszközeit, illetve, nem tartja be a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét.
A biztonság kiemelten fontos a Dorm Nest Budapest csapat számára!
Remélhetőleg nem kerül sor ilyesmire, azonban vészhelyzet, pl. tűz esetén nem lehetünk elég körültekintőek. Ezért minden lakónak meg kell ismerkednie a ház elrendezésével és a menekülési útvonalakkal, meg kell keresnie a szobája közelében lévő, meneküléshez használható lépcsőházakat, poroltókat. A DN Bp csapata – az előírások szerint – lakói számára megszervezi és lebonyolítja a tűzriadó gyakorlatokat. Az épület havaria helyzetben történő elhagyása esetén minden lakónak – egyéb ingóságaikat, tulajdontárgyaikat hátra hagyva – haladéktalanul a kiürítés esetén használt gyülekezési pontra kell mennie.
A DN Bp területén fertőző beteg nem, illetve kizárólag a DN Bp üzemeltetőjének közvetlen rendelkezései (pl: karantén) szerint tartózkodhat. Fertőző betegség vagy ennek gyanújáról, illetve meglévő, de állandó kezelést igénylő betegségről a lakó köteles a Recepciót értesíteni a többi lakó és a dolgozók védelme érdekében.
A DN Bp területén a lakó szállás szerződésének érvényességi időpontján túli csomagtárolást és csomagmegőrzést nem .
Ha vétesz Házirendünk előírásai ellen, az kártérítést von maga után. Az előírások megsértése esetében kiszabott kártérítések összegét, illetve az egyéb díjakat az alábbiakban találod:
# | tárgy | info | összeg |
1 | Szoba berendezés / épület egyéb berendezésének rongálása | helyreállítás vagy pótlás teljes költsége | |
2 | Illegális szállás biztosítása szerződéssel nem rendelkező személy részére | Az épületben illegálisan tartózkodó személy ellen rendőrségi bejelentést teszünk | 1 havi szállásdíj |
3 | Szemét elhelyezése a folyosón, lépcsőházban vagy kukák mellé | 10.000 Ft büntetést és 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
4 | Kijelentkezés 11:00 után a kiköltözés napján (max. 14:00-ig) | 5.000 Ft; 14:00 után teljes diák napi szobaár fizetendő | |
5 | Csendháborítás (ünnepnap és vasárnap 0-24; hétköznap és szombaton 21-08h között | első alkalom | 15.000 Ft büntetést és 5.000 Ft adminisztrációs díj |
6 | következő alkalom | szerződés megszüntetése | |
7 | A közösségi terekben hagyott, DN Bp stáb által begyűjtött értéktárgyak visszaszolgáltatása | 5.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
8 | Menekülési útvonal eltorlaszolása, főbejárat 5 méteres körzetén belül tárgy elhelyezése (pl. roller) | 10.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
9 | Téves tűzjelzés – lakói magatartás eredményeként | tűzoltósági kivonulás nélkül | 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díj |
10 | tűzoltósági kiszállással | külön számlán kerül feltüntetésre a katasztrófavédelmi kiszállás teljes költsége | |
11 | Tűzijáték tárolása, használata az épület területén vagy a hozzá tartozó külső területen | 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
12 | Szemetelés, cigaretta csikk eldobása az épület körül | 10.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
13 | Nem szállólakó vendég beengedése az épületbe vagy a szobakulcs átadása nem lakó vendégnek | 25.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
14 | szobakulcs pótlása: | 5.000 Ft | |
15 | Füst- és tűzjelző letakarása: | 50.000 Ft büntetést + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
16 | Dohányzás az épületben | első alkalom | 10.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj |
17 | minden további alkalom | 50.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
18 | Vendég (DN Bp szerződéssel nem rendelkező személy) fogadása (tartózkodása) 21:00 után diák lakószobában a Recepció informálása nélkül | 25.000 Ft + 5.000 Ft adminisztrációs díj | |
19 | Drog birtoklása, termesztése, árulása, fogyasztása, terjesztése | szerződés megszüntetése és rendőrségi feljelentés | |
20 | Más lakó kultúrájának, faji, nemi és vallási hovatartozásának kritizálása, sértő szimbólumok használata, gyűlöletbeszéd | fegyelmi eljárás; végső esetben szerződés megszüntetése | |
21 | Extra takarítás elutazáskor (szemeszter vége) | 25.000 Ft | |
22 | A szobafoglalási folyamat során hiányosan vagy hibásan megadott bankszámlaadatokból keletkező banki költségeket | Teljes költség megtérítése | |
23 | Valamennyi soron kívüli számla, amelyet a Szolgáltató a részedre (a normál bérleti díjon, előlegen felül) kiállít | károkozás, belépőkártya elveszítése, határidőn túli szerződésmódosítás, stb. a tényleges költség + admin. díj | 10.000 Ft összegű adminisztrációs költséget von maga után |
A Házirend szabályainak kisebb súlyú, anyagi természetű károkozás nélküli megsértése esetén a DN BP első alkalommal írásbeli figyelmeztetéssel szankcionálja az érintett lakót, amelyet, újabb szabálysértés esetén pénzbírságtól a szerződés rendkívüli felmondásáig és a szállásról történő kiköltöztetésig terjedhet a büntetés.
Az épületben elhelyezett tárgyakért, gépekért (bútorzat, mosógép, szárítógép, rizsfőző, TV, hűtőszekrény stb.), azok állagának megóvásáért és azok rongálódásából eredő károkért a kárt okozó személy a felelős. Az elektromos csatlakozókat szerelni és javítani a lakók számára nem engedélyezett, TILOS!
A kapcsolattartás hivatalos formája az e-mail. Kérjük lakóinkat, hogy DN Bp által a lakók számára kiküldött tájékoztató e-mail üzeneteket, azok tartalmát, csatolmányait minden esetben alaposan olvassák át. Személyes, névre szóló kérdésben írt levélre megkeresésre a lakók 48 órán belül kötelesek írásban (email) választ küldeni, reagálni. Amennyiben a lakó által a korábban a DN Bp számára megadott adatai módosulnak (pl. hivatalos okmányok, azok azonosítószáma, telefonszám vagy emailcím változás), azt a változás bekövetkezését követő 10 munkanapon belül a lakó köteles írásban (email) jelezni a DN Bp számára a bookingbp@dormnest.hu email címen. Amennyiben a lakó figyelmetlenségéből, hanyagságából hagyja figyelmen kívül a DN Bp által kiküldött hivatalos értesítést, információt, úgy az azok figyelmen kívül hagyásából eredően keletkező károkért kizárólag az érintett lakó a felelős, ebben az esetben a DN Bp üzemeltetőjét semmiféle felelősség nem terheli.
Bármilyen kérés, probléma esetén elsőként a Dorm Nest Budapest recepciójához kell fordulni!
A házirend pontjainak be nem tartása, megsértése a szállásról történő azonnali kizárást vonhatja maga után!
Minden jog fenntartva l Kezdőolal